Alla inlägg under februari 2014

Av Sarabella - 24 februari 2014 16:24

Jaha ja.. Då var det ett tag sen sist jag skrev....nu igen. Skolan rullar på med massor av göra, varje vecka är det nya saker så sysslolös är man då rakt inte..


Idag ringde de från neurokirurgen i Lund och talade om att min operation kommer bli

redan 6:e mars, alltså nästa torsdag..

Jag kommer få åka ner på onsdagen för magnetröntgen och andra undersökningar och sedan ligga kvar tills jag är så pass bra att jag kan åka hem. Hon trodde kanske att det skulle kunna bli redan på söndagen om jag mår bra.


Jag är väldigt kluven, vi är mitt uppe i en massiv tenta och jag har läst o läst o läst de senaste dagarna men kommer inte hinna med att göra den så bra som jag vill att den ska bli innan op, och efter vet man ju inte hur man kommer må.

Kanske hur bra som helst, vem vet?

 

Men det måste göras och det är bara att ta tjiren vid hornen, jag tror inte att det någonsin kommer ett bra tillfälle för att opereras i hjärnan??


Nu ska jag äta piggelin och sen ut och gå med fina Ida.

Ovido - Quiz & Flashcards