Direktlänk till inlägg 2 december 2013

måndag igen

Av Sarabella - 2 december 2013 09:55

Ja denna helgen har gått väldigt snsbbt tycker jag.

 

Kan vara för att vi har varit igång från fredag eftermiddag till söndag kväll nonstop.

 

Men bara med trevliga och roliga saker så då gör det ju inget att man har fullt upp.

 

I fredags eftermiddag kom lille Theo hit, mitt lillla kusinbarn, snart ett år gammal.

 

Han skulle stanna hos oss till lördag eftersom hans mamma o pappa skulle på julbord.

Vi hade det så mysigt så!


 

Och herregud vad man glömmer fort hur det är att ha så små barn i huset.

Inga prydnadssaker under en höjd av 1 meter och sen att de sover 2 gånger varje dag på dagen?

Kändes som om man hade hur mycket tid som helst över.

Passade på att putsa fgönster medan Theo sov.

 

Rätt var det var ringde Ida och frågade om Liam ville hänga med till Leklandet o lika med Alwin??

Det ville han såklart, han blev så glad så glad!

De hade även varit på Mc Donalds till Liams stora lycka och hela familjen Palmqvist stannade kvar på en låååång trevlig fika när de kom tillbaka.

 

 

 

 

I går var vi ute hos Patrik och fikade, han hade gjort supergoda lussekatter som vi åt med glädje!

 

På kvällen fick vi fikabesök av min lillebror Marcus, Sandra o lille Oscar. Svärmor och Mats kom oxå inom en sväng.

 

Idag sitter jag o väntar med spänning på resultatet från hemtentan som ska publiceras under dagen...går typ in var 5:e minut för att kolla...Kan inte plugga på nåt nytt innan jag vet hur det gick på denna. Håll tummarna!!

 

 

 

 

Idag är det faste-dag för mig då jag numer kör på 5:2 dieten. Fast förra veckan blev det viss 6:1 dieten...hihihi. Så var det med den karaktären. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarabella - 12 augusti 2014 22:27

Har blivit utvald som buzzador att testa Bic Kids pennor som ska vara utformade för att passa barnens grepp o vara enkla att använda. Mitt omdöme stämmer mycket överens med det, då barnen tyckte det var lätt att hålla i pennorna o stiften bröts int...

Av Sarabella - 1 april 2014 10:27

Nu börjar jag komma ifatt efter allt som hänt senaste tiden...operationen verkar ha lyckats o jag känner INGET tryck i huvudet längre, helt fantastiskt!    När sådana här saker händer, det är då man märker vilka som verkligen finns för en och som...

Av Sarabella - 15 mars 2014 09:33

Så då var det äntligen gjort..huvudet är opererat.   Jag skulle infinna mig på Lunds sjukhus onsdagen 5 mars kl 10.00 för inskrivning, provtagning och magnetröntgen.   Barnen skulle lämnas på dagis och det var något av det svåraset jag har gj...

Av Sarabella - 24 februari 2014 16:24

Jaha ja.. Då var det ett tag sen sist jag skrev....nu igen. Skolan rullar på med massor av göra, varje vecka är det nya saker så sysslolös är man då rakt inte..   Idag ringde de från neurokirurgen i Lund och talade om att min operation kommer bli...

Av Sarabella - 14 januari 2014 10:01

Igår hade jag ju min fastedag....500 kcal är max för de dagarna, blev soppa, shake och knäckemackor med ägg samt päron och plättar. Jag var inte hungrig på kvällen men så sjuuuuuuuuuuukt sockersugen att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Soc...

Ovido - Quiz & Flashcards