Direktlänk till inlägg 27 november 2013

Rubrik saknas

Av Sarabella - 27 november 2013 10:01

Igår var det dags för skola igen...vilken härlig dag det var!

Mycket bra föreläsningar och så lunch ute med några av klasskompisarna! Härligt.

 

När jag kom och körde in mot parkeringen på Högskolan, såg jag en lastbil jag mycket väl kände igen..Det var ju Jimmy???

Tänkte att nu måste det hänt något, visste ju att han skulle köra nere i Kristianstad på tisdagen, men ändå??

Han hoppade ut och jag vevade ner rutan; Han ville bara överlämna en lussekatt och en kanelbulle till sin kära fru sa han.

Ååååhhhhhh, vilken karl jag har! Så glad man kan blir för en så oväntad händelse?  


Idag har jag varit på intervju på dagiset, en blivande förskollärare ville intervjua föräldrar om deras syn på förskolan, o jag har ju bara positivt att säga om det dagiset, världens bästa.  


Nu ska jag traggla mig igenom ett par kapitel i diverse böcker innan huvudvärken kommer på allvar...den brukar slå till runt 12 tiden.
Snart är det oxå fixat förhoppningsvis och då ska jag ha en sån energi att jag inte vet vart jag ska bli av (hoppas jag i alla fall)   

 

 

Till min älskade man. 

Tack älskling för att du finns för mig.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarabella - 12 augusti 2014 22:27

Har blivit utvald som buzzador att testa Bic Kids pennor som ska vara utformade för att passa barnens grepp o vara enkla att använda. Mitt omdöme stämmer mycket överens med det, då barnen tyckte det var lätt att hålla i pennorna o stiften bröts int...

Av Sarabella - 1 april 2014 10:27

Nu börjar jag komma ifatt efter allt som hänt senaste tiden...operationen verkar ha lyckats o jag känner INGET tryck i huvudet längre, helt fantastiskt!    När sådana här saker händer, det är då man märker vilka som verkligen finns för en och som...

Av Sarabella - 15 mars 2014 09:33

Så då var det äntligen gjort..huvudet är opererat.   Jag skulle infinna mig på Lunds sjukhus onsdagen 5 mars kl 10.00 för inskrivning, provtagning och magnetröntgen.   Barnen skulle lämnas på dagis och det var något av det svåraset jag har gj...

Av Sarabella - 24 februari 2014 16:24

Jaha ja.. Då var det ett tag sen sist jag skrev....nu igen. Skolan rullar på med massor av göra, varje vecka är det nya saker så sysslolös är man då rakt inte..   Idag ringde de från neurokirurgen i Lund och talade om att min operation kommer bli...

Av Sarabella - 14 januari 2014 10:01

Igår hade jag ju min fastedag....500 kcal är max för de dagarna, blev soppa, shake och knäckemackor med ägg samt päron och plättar. Jag var inte hungrig på kvällen men så sjuuuuuuuuuuukt sockersugen att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Soc...

Ovido - Quiz & Flashcards