Direktlänk till inlägg 30 november 2013

lördag

Av Sarabella - 30 november 2013 08:42

Nu sitter de 3 grabbarna Liam, Noah och mitt lilla kusinbarn Theo vid tv:n så jag har några minuter vid datorn...haha. Man har fullständigt glömt vilket pass det är med en liten nyfiken 1 åring :=)) Men gud så mysigt vi har det! Så kul oxå att kunna hjälpa till så att Theos föräldrar får chansen att vara lite barnlediga någon gång, det behövs för att orka med alla andra dagar under året..

Idag ska det putsas fönster....tur vi inte har så många....hahahaha..21 st! OMG kommer ha världens muskler sen på armarna eftersom jag använder mig av en mkt omständig metod när jag putsar som tar lång tid..Kan inte hantera gummiskrapan på ett bra sätt så jag får göra på andra vis istället..

 

 

Igår var jag och handlade åt miormor och morfar samt putsade fönster hos dem,det är med glädje jag hjälper dem med tanke på ALLT vad de har gjort för mig under min uppväxt och gör än idag för den delen  

 

 

 

By the way, jag var hos frisören i veckan och sa till henne: "Kan du kolla om du hittar nåt grått strå, jag tyckte mig kunna se ett häromdagen"

Frisören: "Nej jag hittar inget, du kan vara lugn, haha....Neeej vänta där har vi ett!"

 

Okej bara att inse att generna på pappas sida är starka, nu väntar jag bara på när lillebror Adde ska bli silverfärgad som pappa   Men min pappa är så fin i sitt gråa hårså det kommer säkert lillebror oxå bli!

 

 


Nu in till grabbarna och bygga lite duplolego en stund.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarabella - 12 augusti 2014 22:27

Har blivit utvald som buzzador att testa Bic Kids pennor som ska vara utformade för att passa barnens grepp o vara enkla att använda. Mitt omdöme stämmer mycket överens med det, då barnen tyckte det var lätt att hålla i pennorna o stiften bröts int...

Av Sarabella - 1 april 2014 10:27

Nu börjar jag komma ifatt efter allt som hänt senaste tiden...operationen verkar ha lyckats o jag känner INGET tryck i huvudet längre, helt fantastiskt!    När sådana här saker händer, det är då man märker vilka som verkligen finns för en och som...

Av Sarabella - 15 mars 2014 09:33

Så då var det äntligen gjort..huvudet är opererat.   Jag skulle infinna mig på Lunds sjukhus onsdagen 5 mars kl 10.00 för inskrivning, provtagning och magnetröntgen.   Barnen skulle lämnas på dagis och det var något av det svåraset jag har gj...

Av Sarabella - 24 februari 2014 16:24

Jaha ja.. Då var det ett tag sen sist jag skrev....nu igen. Skolan rullar på med massor av göra, varje vecka är det nya saker så sysslolös är man då rakt inte..   Idag ringde de från neurokirurgen i Lund och talade om att min operation kommer bli...

Av Sarabella - 14 januari 2014 10:01

Igår hade jag ju min fastedag....500 kcal är max för de dagarna, blev soppa, shake och knäckemackor med ägg samt päron och plättar. Jag var inte hungrig på kvällen men så sjuuuuuuuuuuukt sockersugen att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Soc...

Ovido - Quiz & Flashcards